søndag 15. februar 2009

Søndag

Nå har jeg og Christina nettop kommet hjem fra treninga, det var deilig som vanlig :)

Julie kaster fortsatt opp, ikke mye men ca 1 - 2 x i døgnet.

I går fikk vi for oss at vi skulle kjøpe Wii Fit, jeg dro optimistisk ut for å kjøpe. Men neida det er jo utsolgt OVER ALT -arg- så irriterende.
Jeg endte til slutt opp med MarioKart (da hadde jeg vært innom x-antall elektro-sjapper).
Lenge siden vi har spilt på Wii'en nå så det var gøy å ta opp det igjen :D

Nå skal jeg ta med jentene ut en liten tur for å ake. Vi får holde oss unna andre mennesker så Julie ikke smitter de.

Ha en fin fin søndag!

1 kommentar:

  1. Har du forressten prøvd clas olson, de har hatt wii fit ihvertfall...

    men maiokarten var jo kult det og..

    Kos dere på aketur!
    klem

    SvarSlett