mandag 11. januar 2010

Heia NSB og Ruter

Dagen i dag har dessverre ikke vært helt optimal!
Det startet i natt, Julie våknet litt etter av vi andre hadde lagt oss og hun klarte ikke å sovne igjen.

Hun fløy opp og ned hele tiden, opp på do, inn på vårt rom, tilbake igjen osv osv.
Det ble ikke mange timene med søvn i natt!



Jobbet litt senere i dag siden jeg kom sent på jobb pga lite søvn og da jeg skulle hjem så var selvfølgelig toget kraftig forsinket (heia NSB). Ja ja jeg bestemte meg for å ta t-banen (eller metroen som det nå skal hete) til Stovner og buss derfra. Men bussen kom selvfølgelig ikke (heia Ruter), måtte vente ute i kulda i 20 min!

Jeg kom meg omsider hjem fra jobb slik at jeg fikk litt tid sammen med jentene før de skulle sove.

Nå har jeg nettop vært en tur på SATS og trent. Det ble 20 min på mølla og deretter styrektrening. DEILIG!

Nå må jeg se om jeg får Kenneth til å lage en kaffe latte til meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar