torsdag 4. februar 2010

Tannlegen


I dag ble jeg oppringt av skolen, Christina hadde blitt sparket i munnen og blødde fra fortennene :( Det var et uhell, en i klassen skulle klatre over et gjerde og sparket Christina på vei over.
De ble en tur til tannlegen for å sjekke om det de nye tennene var blitt skadet.
Alt så heldigvis veldig bra ut! Rtg-bildet viste ingen skader.
Christina fikk masse skryt for rene og pene tenner, og selvfølgelig null hull :)
Det var stor stas da lekeskuffen ble åpnet og hun fikk velge sen en leke - det ble en liten gul 9'er ball (sprettball) som fikk være med hjem!

Det var tydligvis stas å være hos tannlegen:
Mamma, dette var gøy hit vil jeg igjen! Neste gang jeg skader meg så vil jeg hit!

Bra hun liker å gå til tannlegen!

Dette endte godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar