lørdag 24. januar 2009

Hemsedal

For to uker siden var vi på Hemsedal, firmahytta til jobben til Kenneth.
Det var langt å kjøre, og på fjellet var det bare is. Godt vi kjøpte kjetting til bilen før vi dro, funker ikke med blank is og piggfrie vinterdekk gitt!
Da vi endelig bestemte oss for å sette på kjettingen, så var det så glatt utenfor bilen at vi nesten ikke klarte å stå på beina. Vi (eller rettere sagt jeg) fikk knotet på disse kjettingene til slutt, men lite viste vi om at parkeringen til hytta kun var 50 meter unna der vi sto *ler* ja ja vi kom jo oss frem til slutt.

På Hemsedal var det ikke så mye snø, men mer enn det var her hjemme selvfølgelig.
Vi lekte og koste oss ute nesten hele helgen.
På søndag fikk Christina feber og natt til mandag fikk jeg feber. Vi jentene fikk influensa mens Kenneth slapp unna. Feber på 39,8 kjenner man godt når man er voksen, tror aldri jeg har vært SÅ syk før :(
Her er noen bilder fra Hemsedal-turen :)































3 kommentarer:

  1. Hei Line! hyggelig å se deg på blogspot. Det er gøy å blogge. Jeg har gjort det i snart ett år nå. Gøy. Hyggelig å få ta del i deres hverdag. Klem Siv Anita

    SvarSlett
  2. Så ut som dere har hatt en flott tur:D BLir ikke noe ake dag på oss da.. Filip hadde feber igjen i dag:( Kjedelig men sånn er det.. skal være klar for jobb og skole til mandag... håper jeg

    SvarSlett
  3. Så ikke disse tilbakemeldingene før nå jeg *litt treg*
    Koselig!!

    SvarSlett