torsdag 29. januar 2009

Torsdag

Jepp da er det helg for min del, utrolig deilig å ha fri på fredager :D
Skal prøve å få med meg Kenneth og barna på Losby i helgen for å ake, grille pølser og drikke kakao. Kenneth har nemlig ingen unnskyldning for å ikke være med ut på tur, for nå han han kjøpt seg nytt utetøy fra topp til tå! Skal ikke fryse nå!

I morgen skal jeg prøve å få ryddet og vasket litt, vi får se hva Julie godtar;)

Å glemte å skrive en ting!
I dag ringte Julie meg på jobben og sa "mamma du er så interessant fordi du ikke har kjøpt eplejuice til meg" "jeg hadde jo så veldig lyst på det vet du" he he hun sier så mye morsomt.

3 kommentarer:

  1. Hei!! Da har du kommet deg inn i blogge verden... Så hyggelig at du har lagt deg til min side som følger..så jeg fant deg!!! Dere får ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  2. Se her ja, enda mer kjentfolk... Grattis med blogg!!
    Ha en fin helg, kos dere masse!!
    klem

    SvarSlett
  3. Se her var det flere tilbakemeldinger ja.
    Takk takk jenter.
    Jeg er ikke helt kjent i denne blogge verden, så ting tar litt tid.

    Fortsatt god helg!!

    SvarSlett